Ha \u00f6nnek e-kereskedelmi \u00e1ruh\u00e1za van, biztosan tal\u00e1lkozott m\u00e1r olyan v\u00e1s\u00e1rl\u00f3val, aki elt\u00f6lt\u00f6tt n\u00e9h\u00e1ny percet az oldal\u00e1t b\u00f6ng\u00e9szve, de nem hagyott visszajelz\u00e9st, \u00e9s m\u00e9g csak nem is regisztr\u00e1lt felhaszn\u00e1l\u00f3k\u00e9nt. \u00d6n is tudja, hogy ez hogy n\u00e9z ki – l\u00e1tja, hogy az emberek arr\u00f3l \u00edrnak, hogy mennyire szerett\u00e9k a term\u00e9k\u00e9t, amikor azt m\u00e1shol \u00e1rult\u00e1k. Ezek azok az emberek, akiket meg akarsz c\u00e9lozni az e-mail marketinggel. Ha online \u00e1rulsz, k\u00fcl\u00f6n\u00f6sen egy olyan e-kereskedelmi platformon kereszt\u00fcl, mint a Shopify vagy a WooCommerce, a Google megmutatja azokat a felhaszn\u00e1l\u00f3kat, akik a helyi ter\u00fclet\u00fck\u00f6n l\u00e9v\u0151 v\u00e1llalkoz\u00e1sokr\u00f3l (pozit\u00edv \u00e9s negat\u00edv) v\u00e9lem\u00e9nyeket hagynak. Ez azt jelenti, hogy valaki, aki kevesebb mint 5 km-re lakik, a Google keres\u00e9si tal\u00e1latok k\u00f6z\u00f6tt a „mindent eladni” keres\u0151sz\u00f3ra csak a nev\u00e9vel \u00e9s az utcai c\u00edm\u00e9vel l\u00e1tja az \u00d6n v\u00e1llalkoz\u00e1s\u00e1t – ami nem ide\u00e1lis, ha a k\u00f6zvetlen k\u00f6rnyezet\u00e9n k\u00edv\u00fclr\u0151l \u00e9rkez\u0151 \u00faj \u00fcgyfelek megszerz\u00e9s\u00e9vel szeretn\u00e9 n\u00f6velni v\u00e1llalkoz\u00e1s\u00e1t. Szerencs\u00e9re van n\u00e9h\u00e1ny dolog, amit megtehetsz, hogy n\u00f6veld az e-mail list\u00e1dat, fokozd a megl\u00e9v\u0151 \u00fcgyfeleiddel val\u00f3 kapcsolattart\u00e1st, \u00e9s t\u00f6bb elad\u00e1st \u00e9rj el an\u00e9lk\u00fcl, hogy egy centet is k\u00f6lten\u00e9l rekl\u00e1mra vagy fizetett prom\u00f3ci\u00f3s strat\u00e9gi\u00e1kra\u2026<\/p>\n\n\n\n
El\u0151sz\u00f6r is, minden \u00faj \u00fcgyf\u00e9lnek, aki feliratkozik az e-mail list\u00e1j\u00e1ra, \u00fcdv\u00f6zl\u0151 e-mailt kell k\u00fcldenie. Ide\u00e1lis esetben ez az e-mail tartalmazza a legjobb aj\u00e1nlatokat, egy vagy k\u00e9t kedvezm\u00e9nyk\u00f3dot, \u00e9s egy kis ismertet\u0151t az \u00e1ruh\u00e1zadr\u00f3l. Egy-k\u00e9t k\u00e9pet is mell\u00e9kelhet a k\u00e9szlet\u00e9r\u0151l, hogy seg\u00edtsen megragadni az \u00faj v\u00e1s\u00e1rl\u00f3k figyelm\u00e9t. Ne feledje mindig, hogy az \u00faj \u00e9rdekl\u0151d\u0151k minden v\u00e1llalkoz\u00e1s \u00e9ltet\u0151 elemei, ez\u00e9rt gy\u0151z\u0151dj\u00f6n meg r\u00f3la, hogy olyan e-maileket \u00edr, amelyek felcsig\u00e1zz\u00e1k ezeket az embereket a m\u00e1rk\u00e1ja ir\u00e1nt. Ha egy felugr\u00f3, felugr\u00f3 vagy interstitial hirdet\u00e9s blokkolja az e-mail c\u00edm\u00e9t a Gmail keres\u00e9si tal\u00e1latokban, akkor nyilv\u00e1nval\u00f3an nem fog tudni \u00faj \u00fcgyfeleket szerezni a Google-b\u00f3l. Ez\u00e9rt gondoskodjon arr\u00f3l, hogy \u00fcdv\u00f6zl\u0151 e-mailje nagyszer\u0171 sz\u00f6veggel \u00e9s cs\u00e1b\u00edt\u00f3 aj\u00e1nlattal keltse fel az \u00faj \u00fcgyfelek figyelm\u00e9t.<\/p>\n\n\n\n
Egy m\u00e1sik nagyszer\u0171 m\u00f3dja annak, hogy n\u00f6velje a list\u00e1j\u00e1t, \u00e9s t\u00f6bb \u00fcgyfelet szerezzen a levelez\u0151list\u00e1j\u00e1ra, a csak \u00fcgyfeleknek sz\u00f3l\u00f3 e-mail h\u00edrlev\u00e9l. Ez t\u00f6k\u00e9letes azok sz\u00e1m\u00e1ra, akik olyan egyedi term\u00e9keket \u00e1rulnak, p\u00e9ld\u00e1ul m\u0171v\u00e9szeti nyomatokat vagy p\u00f3l\u00f3kat, amelyeket nem k\u00fcldhet a nagyk\u00f6z\u00f6ns\u00e9gnek. Mind\u00f6ssze annyit kell tennie, hogy l\u00e9trehoz egy e-mail list\u00e1t a h\u00edrlev\u00e9lre feliratkoz\u00f3 \u00fcgyfelei sz\u00e1m\u00e1ra. Ezut\u00e1n ezt a k\u00f6z\u00f6ns\u00e9get felhaszn\u00e1lhatja olyan e-mailek l\u00e9trehoz\u00e1s\u00e1ra, amelyeket csak \u0151k l\u00e1thatnak. Ezt \u00fagy teheti meg, hogy k\u00fcl\u00f6n e-mail c\u00edmet haszn\u00e1l a h\u00edrlev\u00e9lre feliratkoz\u00f3k sz\u00e1m\u00e1ra, \u00e9s hozz\u00e1adja \u0151ket a marketing e-mailekhez. Ha l\u00e9trehoz egy, csak a h\u00edrlev\u00e9lre feliratkoz\u00f3knak sz\u00f3l\u00f3 e-mail list\u00e1t, akkor olyan e-mail kamp\u00e1nyokat hozhat l\u00e9tre, amelyek teljes m\u00e9rt\u00e9kben az \u00fcgyf\u00e9lk\u00f6r\u00e9re \u00f6sszpontos\u00edtanak, \u00e9s nem az \u00e1ltal\u00e1nos k\u00f6z\u00f6ns\u00e9gre. \u00cdgy k\u00eds\u00e9rletezhet k\u00fcl\u00f6nb\u00f6z\u0151 t\u00e1rgysorokkal, aj\u00e1nlatokkal \u00e9s kreat\u00edv anyagokkal ezekben az e-mailekben, hogy megn\u00e9zze, jav\u00edthatja-e az \u00e1tkattint\u00e1si ar\u00e1nyt (CTR) \u00e9s a konverzi\u00f3s ar\u00e1nyt a k\u00fcl\u00f6nb\u00f6z\u0151 tartalmakkal.<\/p>\n\n\n\n
Amikor elk\u00fcldi az els\u0151 h\u00edrlevel\u00e9t, minden egyes e-mailben \u00e9rdemes egy cselekv\u00e9sre val\u00f3 felh\u00edv\u00e1st is elhelyeznie. Ezzel okot adsz \u00fcgyfeleidnek arra, hogy megnyiss\u00e1k az e-maileket, \u00e9s egy\u00e9rtelm\u0171v\u00e9 kell tenned, hogy mit kell tenni\u00fck a tov\u00e1bbiakban. Mi\u00e9rt kellene az embereknek feliratkozniuk a h\u00edrlevel\u00e9re? Mit tudsz aj\u00e1nlani az e-mailjeidben, amire az \u00fcgyfeleidnek sz\u00fcks\u00e9ge lehet? Ha az els\u0151 h\u00edrleveledben nincsenek aj\u00e1nlatok vagy kedvezm\u00e9nyek, akkor ki kell tal\u00e1lnod, hogy az emberek mir\u0151l szeretn\u00e9nek hallani. Ha olyan term\u00e9keket \u00e1rulsz, amelyek az \u00fczletedhez kapcsol\u00f3dnak, akkor \u00edrhatsz a legfrissebb h\u00edrekr\u0151l, trendekr\u0151l, vagy b\u00e1rmi m\u00e1sr\u00f3l, amir\u0151l \u00fagy gondolod, hogy v\u00e1s\u00e1rl\u00f3idat \u00e9rdekelni fogja. Ha m\u00e1r van n\u00e9h\u00e1ny feliratkoz\u00f3ja, elkezdhet olyan aj\u00e1nlatokat \u00e9s kedvezm\u00e9nyeket tenni, amelyek a v\u00e1s\u00e1rl\u00f3it c\u00e9lozz\u00e1k meg.<\/p>\n\n\n\n
L\u00e9trehozhatsz olyan drip-kamp\u00e1nyokat is, amelyeket \u00fagy \u00e1ll\u00edtasz be, hogy egy meghat\u00e1rozott id\u0151n bel\u00fcl automatikusan k\u00fcldjenek e-maileket a list\u00e1dnak. Azt szeretn\u00e9d, ha kiv\u00e1lasztan\u00e1l egy sor kiv\u00e1l\u00f3 min\u0151s\u00e9g\u0171 term\u00e9ket, majd l\u00e9trehozn\u00e1l egy olyan csepegtet\u0151 kamp\u00e1nyt, amely alacsony min\u0151s\u00e9g\u0171 term\u00e9keket k\u00fcld az \u00fcgyfeleknek, am\u00edg a list\u00e1d tetej\u00e9re nem ker\u00fclnek. Ezut\u00e1n k\u00fcldhet nekik egy \u00fczenetet egy kedvezm\u00e9nyk\u00f3ddal vagy m\u00e1s olyan aj\u00e1nlattal, amely vonz\u00f3 ezeknek az \u00fcgyfeleknek. Nagyon sok strat\u00e9gia l\u00e9tezik az e-mail list\u00e1d n\u00f6vel\u00e9s\u00e9re, de az egyik legn\u00e9pszer\u0171bb az automatiz\u00e1lt csepegtet\u0151 kamp\u00e1nyok k\u00fcld\u00e9se. Ez egy nagyszer\u0171 m\u00f3dja annak, hogy \u00faj \u00fcgyfeleket szerezzen a list\u00e1j\u00e1ra, \u00e9s nem ig\u00e9nyel sok er\u0151fesz\u00edt\u00e9st.<\/p>\n\n\n\n
Az e-mail marketing egy kritikus csatorna a sikeres e-kereskedelmi v\u00e1llalkoz\u00e1s fel\u00e9p\u00edt\u00e9s\u00e9hez. Nemcsak h\u0171s\u00e9ges m\u00e1rk\u00e1t \u00e9p\u00edthetsz a list\u00e1dnak k\u00fcld\u00f6tt e-mailekkel, hanem egy autoresponder-sorozatot is l\u00e9trehozhatsz, amellyel k\u00f6nnyed\u00e9n \u00e9p\u00edtheted a neved, tekint\u00e9lyt \u00e9p\u00edthetsz, \u00e9s t\u00f6bb forgalmat \u00e9rhetsz el webhelyeden. A Google csak a felhaszn\u00e1l\u00f3 \u00e1ltal\u00e1nos nev\u00e9t \u00e9s c\u00edm\u00e9t mutatja meg, ha az \u00d6n kulcsszavaira keres a helyi ter\u00fcleten. A magasabb helyez\u00e9shez meg kell tal\u00e1lnia a m\u00f3dj\u00e1t annak, hogy a k\u00f6zvetlen k\u00f6rnyezet\u00e9n k\u00edv\u00fclr\u0151l \u00e9rkez\u0151 \u00faj l\u00e1togat\u00f3k is megjelenjenek az \u00d6n m\u00e1rkanev\u00e9vel a Google keres\u00e9si eredm\u00e9nyeiben. Az automatiz\u00e1l\u00e1ssal ezt a c\u00e9lt sokkal k\u00f6nnyebben el\u00e9rheti, mint valaha. Most m\u00e1r rendelkezik a sz\u00fcks\u00e9ges ismeretekkel ahhoz, hogy olyan e-mail list\u00e1t \u00e9p\u00edtsen, amely seg\u00edthet az elad\u00e1sok n\u00f6vel\u00e9s\u00e9ben \u00e9s v\u00e1llalkoz\u00e1sa n\u00f6veked\u00e9s\u00e9ben.<\/p>\n\n\n\n